Warunki i koszt dostawy
Przedział wagowy | Płatność | Czas dostawy | Koszt | |
---|---|---|---|---|
0 g - 500 g | Przedpłata | 13-30 dni | 34.00 zł | |
0 g - 1 kg | Przedpłata | 10-45 dni | 104.63 zł | |
0 g - 50 g | Przedpłata | 5-30 dni | 24.60 zł |
Waga zamówienia
50g
Kalkulator kosztów przesyłki z sklepu Ladymakeup.pl
Cena przesyłki uzależniona jest od jej wagi i kraju, do którego ma być dostarczona. Koszt możesz obliczyć wybierając kraj i wagę w powyższym formularzu.
Czas od zamówienia do wysłania
Priorytetem jest dla nas ekspresowa realizacja zamówień. Zależy nam, aby czas od złożenia zamówienia, do wysłania przesyłki, był jak najkrótszy. Zwykle, zamówienia nadajemy w ciągu 24 - 48 godzin od ich złożenia (w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze/szybkich płatnościach on-line).
Jeśli zależy Ci na wysyłce zamówienia w tym samym dniu, złóż je do godziny 10:00, z opcją płatności za pobraniem lub wykonaj szybki przelew on-line (PayU, PayPal), i zadzwoń do nas tel.:+48 785 455 777, a postaramy się nadać paczkę do Ciebie natychmiastowo! A jeśli jest i po godzinie 10:00 to również zadzwoń do nas - jesteśmy w wielu kwestiach bardzo elastyczni, także i w tym temacie postaramy się pomóc.
Zamówienia opłacane poprzez przelew tradycyjny - wysyłane są po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie - w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania. Na wszystkie przelewy czekamy 10 dni od momentu złożenia zamówienia.
Przewidywany czas dostawy liczony jest od momentu nadania i odebrania paczki przez wybranego w zamówieniu przewoźnika.
Opakowanie
Każda pakowana przez nas przesyłka jest starannie przygotowywana i zabezpieczana, aby uniknąć ewentualnych szkód produktów powstałych podczas transportu.
Jeśli opakowanie, karton, koperta lub taśma zabezpieczająca są naruszone lub wzbudzają jakiekolwiek wątpliwości - sprawdź przesyłkę w obecności listonosza lub kuriera. Gdy okaże się, że zawartość jest uszkodzona lub wybrakowana, spisz z kurierem/listonoszem protokół szkody i skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Gdy odbierasz paczkę z Paczkomatu - i widzisz uszkodzenie przesyłki, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na monitorze paczkomatu (zalecamy zostawienie paczki w danej skrytce).